netti

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

en gammal bild

Av netti - 10 november 2012 17:28

Det här är en gammal klassisk bild. Jag älskar den eftersom jag önskar att vi alla har sådant skydd. Vem vet det kanske vi också har?


Det finns människor som är som änglar, alla barn och djur är som änglar. De är oskyldiga och vill aldrig skada någon med vilja. Den egenskapen finns inte hos så många vuxna, men ibland kan man möta på en och annan som har den egenskapen. Jag tror att de flesta människor vill väl, men att det kan vara svårt i alla lägen att leva fullt ut på ett ärligt och rättvist sätt.  

                    

Lilla ängel viskar i mitt öra: allt kommer att bli bra, bara du tror på det själv.............

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av netti - 22 mars 2013 19:27


Ska ha loppis på söndag. Har rensat och hittat massor vi inte använder. Det kostar 200 att hyra ett bord så jag hoppas jag får ihop till bordet.    Jag har läst på om olika tips in för ett loppis: Ha billiga priser, folk förväntar sig det på en...

Av netti - 20 mars 2013 20:53

Testar att göra ett inlägg från mobilen. Jag kan inte förstå hur egoismen hos en del föräldrar:1 lämna sjuka barn till förskolan 2. Lämna barnet till förskolan för att sedan gå hem och vila upp sig 3. Prata i mobilen vid hämtning, barnet försöker få...

Av netti - 7 januari 2013 10:40


Maria har gjort ett hus till sina små djur. Hon har gjort det av glasspinnar.   Så himmla fint tycker jag. Hon gillar att pyssla, det gör jag också. ...

Av netti - 7 januari 2013 10:27


  En sommardag på landet. Nu längtar jag till sommar och sol. På landet kan jag verkligen koppla av och ladda mina batteri, det räcker med en helg så har jag liksom fått ny kraft.   Jag gillar att ta kort på både maträtter och dukningar så här...

Av netti - 29 december 2012 20:41

Vi bakade julgodis, det blev massor av gott: Tusen och en Natt, snöbollar, havregodis,knäck, chokladbollar och annat gott. Jag fick lite ansiktsbehandling mellan godisbakningen   Det var underbart att ligga där och slappna av. Och de två gurkskivo...

Presentation


Följ med mig i livet. Är bara mig själv och skriver det jag har lust till, vi se vad det blir. Vet inte ens själv vad som komma skall.....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards